+31 (0)6 - 296 28 329 info@dasenstrik.nl Gratis bezorging vanaf €15,- in NL Gratis bezorging vanaf €15,- in NL

RETOUREN EN SERVICE

Das&Strik houdt van tevreden klanten

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen!
Graag willen we u zo goed mogelijk van dienst zijn, ook als u geen reden heeft om het product terug te sturen. Van ons mag je tenslotte wat verwachten. Wat dat precies is, zetten we graag voor je op een rijtje.

  •     U hoeft geen reden aan te geven!
  •     14 dagen bedenktermijn op al onze producten. 
  •     U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
  •     Bij retour: je volledige orderbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) binnen 14 werkdagen teruggestort op uw rekening 
  •     Bij defect: in 90% van de gevallen heb je binnen 14 dagen weer een nieuw artikel in huis.


Product terugsturen? Vraag een retournummer aan via info@dasenstrik.nl en ontvang tegelijkertijd retourinstructies of maak gebruik van het herroepingsformulier. Vul dit document in en stuur hem op naar info@dasenstrik.nl, vanaf dit moment heeft u 14 dagen om het product retour te sturen. 

De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Let er wel op dat de producten ongedragen en in de originele verpakking moeten worden geretourneerd.  

Andere vragen? Neem contact op met onze Klantenservice via info@dasenstrik.nl
of via ons contactformulier.

Toch niet tevreden?

Dat vinden we erg vervelend en we gaan er dan ook alles aan doen om dit op te lossen! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dasenstrik.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

shop online with DealsPolo